Banyoda telefon şarj etmek ölüm getirdi!

0
202

Şarj olurken yanan, patlayan telefon gelişmeleri yoğun pıtrak gündeme geliyor. Yaşanan sonuç görüngü şarj olan ortak iPhone’u banyoda kullanan Richard Bull‘un ölümü ile sonuçlandı.

iOS 11 ile ilişik ortak dedikodu kullanıcılarını korkuttu!

Elektrik çarptı

The Sun’ın haberine uyarınca 32 yaşındaki Richard Bull, şarj cihazını koridordan ortak temdit kablosuna takarak telefonu banyoda şarj ederken öldü. Şarj olan telefonu kullanan Bull’un telefonunun ortak bölümü suya değinme etmiş olduğu düşüncesince göğsünde, ellerinde ve kollarında ağır yanıklar görüldü.

17-03/19/richard-bull.jpg

Eşi Tanya eve döndüğünde Bull’u gaileli biçimde yerde görür görmez saldırıya uğradığını düşündü. 999’u aradıktan sonradan mevrut grup Richard’ın öldüğünü açıkladı. Richard’ı kontrol fail Dr Sean Cummings, telefonlar düşüncesince “Bunlar dokuncasız cihazlardır. Ancak banyolarda saç kurutma makinesi derece tehlikeli olabilir” dedi.

Londra’da mevcut Coroner’s Court mümessillerinden Mum Carole: “Ben ortak aşırı insan, özellikle telefonlarından ayrılamayan gençler düşüncesince bu durumun ne derece sakıncalı bulunduğunu bilmiyorum” niteleyerek vakaya özen çekti. Bu görüngü şarj olan ortak telefonun kurcalanmaması icap ettiğini biberli ortak biçimde ortaya koyuyor.

:: Telefonunuz şarjda iken kullanıyor musunuz?

SDN – ShiftDelete.Net

Kaynak: SHIFTDELETE.NET

CEVAP VER